vineri, 24 februarie 2012

Activitatea nr.6: 27.02.2012– 2.03.2012


FISA DE LUCRU
Verificati-va cunostintele:

      1.   Lansaţi programul Word în fereastră maximizată (imagine plină).
      2.   Introduceţi în noul document următorul text:



Concert live la Sala Polivalentă:
Bonsai Angiovi

În introducere cântă:
Rittney Ears

Vineri, 29.3.2005, ora 20.00

Intrare liberă pentru tineri!

Sponsor: D-Offline













      3.   Salvaţi documentul pe dischetă, cu numele Afis concert.
      4.   Acum formataţi documentul astfel:
            - Selectaţi întregul text şi setaţi dimensiunea textului la 28 de puncte.
            - Marcaţi numele celor doi artişti cu bold.
            - Marcaţi ultimul rând cu italice.
            - Centraţi primele 5 rânduri.
            - Setaţi dimensiunea cuvintelor „Bonsai Angiovi“ la 48 de puncte.
            - Setaţi dimensiunea cuvintelor „Rittney Ears“ la 8 puncte.
           - Introduceţi rânduri goale între paragrafe, astfel încât textul să ocupe întreaga pagină.
            Verificaţi din nou aspectul paginii, selectând View, Print Layout.
      5.   Introduceţi în document o imagine ClipArt, într-un loc pe care îl consideraţi potrivit.
      6.   Introduceţi în document un text WordArt, într-un loc pe care îl consideraţi potrivit.
      7.   Introduceţi o imagine AutoShape, într-un loc pe care îl consideraţi potrivit.
      8.   Introduceţi şi alte elemente grafice în document, după cum vă place.
      9.   Salvaţi documentul, printaţi afişul şi închideţi programul Word.

14 comentarii:

  1. JURNAL DE INVATARE
    Raspundeti la finalul orei:
    1. Ce am invatat?
    2. Cum am invatat?
    3. Cum m-am simtit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1.Nu am invatat nimic nou , doar am reluat ceea ce am facut in orele trecute .
      2. -
      3.M-am simtit bine, a fost o atmosfera placuta .

      Ștergere
  2. Ora a fost interesanta si m-am simtit bine.am invata sa utilizam word-ul

    RăspundețiȘtergere
  3. Am invatat sa facem un afis in Word si... a fost o ora placuta si interesanta.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. nu pot spune ca nu stiam deja aceste lucruri deci nu a fost ceva nou,oricum a fost placut

    RăspundețiȘtergere
  5. 1.am invatat cum sa fac un afis in word
    2.facad o aplicatie
    3.mi-a fost cam rau:|

    RăspundețiȘtergere
  6. In cadrul orei am invatat sa facem un afis in Word,ora a fost una interesanta in care m-am simtit bine.

    RăspundețiȘtergere
  7. am invatat sa lucram in word,prin aplicatii practice si m-am simtit foarte bine

    RăspundețiȘtergere
  8. Am invatat sa fac un afis in Word ,respectand cerintele date .M-am simtit bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. M-am simtit bine la ora de TIC si am invata sa facem un afis pentru un concert.

    RăspundețiȘtergere
  10. Am invatat cum sa facem un afis,ceea ce mi sa parut ca fiind elementar.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am invatat sa facem afis in Word si trebuia sa respectam cerintele!!!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.