marți, 21 februarie 2012

Activitatea nr.5: 20.02.2012– 24.02.2012

SARCINA DE LUCRU:

Realizati o felicitare cu ocazia MARTISORULUI, folosind Word, Paint sau orice alt editor grafic. Participati cu aceasta lucrare la consursul national:

INSPECTORATUL ŞCOLAR JUDEŢEAN IAŞI şi 
ASOCIAŢIA CULTURAL-ŞTIINŢIFICĂ “VASILE POGOR” – IAŞI
organizează în perioada
1-8 MARTIE 2012
în Parcul Expoziţiei din Copou-Iaşi 
EXPOZITIA NATIONALA CONCURS "MARTISOR 2012"

            La expoziţia-concurs pot participa: preşcolari, elevi, studenţi, cadre didactice, alte categorii de persoane, cu: felicitari, colaje, desene, obiecte decorative, ppt, film, etc., se pot folosi orice tip de materiale şi orice tehnică de lucru.

Se participă numai grupat: minim 5 copii - maxim nelimitat: orice preşcolar sau elev împreună cu alţi 4 (sau mai mulţi) copii pot participa sub coordonarea unui cadru didactic. Cadrul didatic are participare gratuită. Un cadru didactic poate coordona minim 5 participanţi şi maxim nelimitat.
Lucrările trebuie să conţină numele celui care a realizat lucrarea. Fişa de înscriere trebuie completată corect deoarece conform acestei fişe se scriu diplomele, iar parteneriatul avizat de şcoală va fi returnat solicitantului, semnat şi ştampilat. Cei care au mai participat cunosc exigenţa, dar şi corectitudinea asociaţiei. Fiecare participant va fi premiat pentru lucrarea sa: va primi diploma de premiere personalizată + DVD-ul cu ISBN cu lucrările şi filmul activităţii + calendar pe anul 2012. Fiind o competiţie de lucrări, se vor acorda trofee, premii I, II, III şi menţiuni pe categorii de vârstă.
Veţi primi materialele prin colet poştal până la 25 martie 2012.
Asociaţia “Vasile Pogor” – Preşedinte Bivol Teodor
Str. P-ţa. Voievozilor, nr. 5, bl. A 10, et. 7, ap. 28, loc. Iaşi, jud. Iaşi, cod. 700575
Nerespectarea regulamentului duce la descalificare, automat.
E-mail de contact: asociaţia.vasilepogor@gmail.com

13 comentarii:

  1. JURNAL DE INVATARE
    Raspundeti la finalul orei:
    1. Ce am invatat?
    2. Cum am invatat?
    3. Cum m-am simtit?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut aceasta activitate, cu ajutorul ei am reusit sa realizez o frumoasa felicitare si sa particip in acelas timp la un concurs.

    RăspundețiȘtergere
  3. Lectia de azi a fost foarte frumoasa!:)
    Am realizat o felicitare originala. Abia astept concursul si expozitia.

    RăspundețiȘtergere
  4. Lectia a fost distractiva !
    Am invatat cum sa realizam felicitari originale , participand in acelasi timp la concurs .

    RăspundețiȘtergere
  5. A fost distractiv si frumos realizarea felicitarii cu ocazia Martisorului.

    RăspundețiȘtergere
  6. a fost bine la aceasta activitate si am invatat niste lucruri noi:**

    RăspundețiȘtergere
  7. Activitatea asta a fost costisitoare....dar rezultatul a fost frumos!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. A fost o ora interesanta deoarece am invat sa fac o felicitare in Microsoft Word ....cam greu dar a fost placut

    RăspundețiȘtergere
  9. am invatat cum sa creem o felicitare,in acelasi timp participand la concurs si invatand lucruri noi:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Am invatat sa realizam o felicitare ,fiind foarte distractiv !A fost destul de bine!

    RăspundețiȘtergere
  11. Am invatat cum sa creem noi singuri o felicitare,personalizata.A fost bine.

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  13. am facut o felicitare, a fost distractiv....

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.