vineri, 3 februarie 2012

Activitatea nr.4: 5.02.2012– 10.02.2012

Inserarea tabelelor Word 2003
    Unul dintre procedeele speciale folosite la tehnoredactarea unui document este organizarea datelor sub forma tabelara. 
        În general, tabelele sunt create pentru a sintetiza si a prezenta, într-un mod organizat, un volum de date omogene. 
       Tabelul este un instrument folosit pentru realizarea unor lucrari cu caracter economic sau a unor aplicatii care solicita sintetizarea informatiei pe baza unor criterii.  

CUM CREEM UN TABEL IN MICROSOFT WORD?
 
       Un tabel este format dintr-un numar variabil de linii si coloane, la intersectia carora se afla celula, unitatea structurala de baza în cadrul tabelului Word. 
      Este necesar a se face distinctie între structura tabelului si continutul acestuia. Astfel, structura tabelului reprezinta scheletul, format din linii orizontale si verticale, ce delimiteaza celulele, în cadrul  carora se introduc datele continute în tabel. Practic, structura tabelului exista chiar daca liniile delimitatoare ale celulelor nu sunt vizibile.





14 comentarii:

  1. JURNAL DE INVATARE
    Raspundeti la finalul orei:
    1. Ce am invatat?
    2. Cum am invatat?
    3. Cum m-am simtit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1.astazi la ora de tic am invatat cum sa lucrez in word.
      2.a fost usor de invatat pt sunt lucruri simple
      3.mam simtit misto a fost placut

      Ștergere
  2. pot face lucrarea si in word 2007 pt ca eu nu am word 2003?

    RăspundețiȘtergere
  3. mie mi-a placu mult lectia asta deoarece am facut o activitate singuri

    RăspundețiȘtergere
  4. Astazi la ora de tic am invatat cum sa lucrez in word, mi-a placut si ora a fost una relaxanta.

    RăspundețiȘtergere
  5. A fost o lectie extrem de folositoare deoarece unii dintre noi nu stiau cum sa insereze un tabel,tabelul fiind un element esential in meseria noastra.

    RăspundețiȘtergere
  6. A fost foarte usoara aceasta activitate ....dar mi-a placut...

    RăspundețiȘtergere
  7. Activitatea a fost destul de simpla dar placuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. a fost o activitate relaxanta si usoara in acelasi timp

    RăspundețiȘtergere
  9. Lecia a fost foarte inteeresanta si atractiva mai ales videol care era foarte explicit!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.