vineri, 18 mai 2012

Activitatea nr.14: 21.05.2012-25.05.2012

 Aplicatie practica- Internet


1. Folosind reteaua internet accesati pagina web a platformei Social Innovation Relay http://www.qualdesign.net. Aveti sansa de a obtine Certificatul de cunostinte in domeniul inovarii sociale. Pentru acest lucru, trebuie sa parcurgeti un quiz (test online) de 19 intrebari, care demonstreaza intelegerea conceptelor din domeniu si asimilarea unor informatii de baza despre practici de inovare sociala la nivel european si global.  
2. Creati contul d-voastra pe platforma Social Innovation Relay  
3. Verificati posta electronica pentru a afla parola contului de pe platforma;  
4. Logati-va cu adresa personala de email si parola primita dupa crearea contului aici: http://www.qualdesign.net/ja-ye-sir-v2/    
5. Completati quiz-ului pe tema inovarii sociale,  
6. Expediati certificarul obtinut pe E-mailul profesorului.  
7. Comentati pe chat facebook activitatea de astazi.
  
 TEMA PENTRU ACASA:
 Rezolvati urmatoarele teste. Listati rezolvarile si punctajul obtinut.
Test 1
Test 2
Test 3
Test 4
Test 5
Test 6

20 de comentarii:

  1. JURNAL DE INVATARE
    Raspundeti la finalul orei:
    1. Ce am invatat?
    2. Cum am invatat?
    3. Cum m-am simtit?

    RăspundețiȘtergere
  2. Astazi la ora am invatat cum sa ne creem un cont,cum sa trimitem un e-mail,precum si ne-am dezvoltat gradul de inteligenta.
    Modul de invatare a fost unul practic si foarte interesant.
    M-am simtit foarte bine.Aceasta stare e rezultatul unei satisfactii depline.

    RăspundețiȘtergere
  3. Astazi am invatat mai multe lucruri interesante de ex sa ne creem un cont etc!Am invata intr-un mod interesant in liniste sub indrumarea doamnai profesoare!Eu m-am simtit foarte bine ckiar m-am distrat!

    RăspundețiȘtergere
  4. Azi la ora am invatat cum sa ne creem un cont pe un site european, Am rezolvat si un quiz care ne-a m,arit gradul de inteligenta..am invatat urmand instructiunile de mai sus prezentate in aplicatie. Ne-am simtit bine!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. timofte larisa ioana, 9 J: astazi la ora am invatat cum sa ne facem un cont pe un site european si am acumulat si informatii noi despre lucruri pe care nu le stiam. A fost o lectie placuta si relaxanta!
    constantin ioana, 9 j: am invatat cum sa facem un test online. a fost o lectie frumoasa, interesanta si relaxanta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Azi la ora de tic am invatat cum sa facem un cont pe un site european unde am rezolvat un test rapid , eu unul m-am simtit foarte bine si ma bucur ca mi-am valorificat cunostintele

    RăspundețiȘtergere
  7. Azi am invatat sa fac un cont pe un site european unde am rezolvat un test rapid, si a fost destul de bine. M-am simtit bine:)

    RăspundețiȘtergere
  8. azi am invatat sa imi fac un cont pe un site european si am rezolvat un test.a fost distractiv

    RăspundețiȘtergere
  9. am la ora de Tic am invatat cum sa creem un cont pe un site european si am rezolvat un test interesant :) a fost frumoasa aceasta ora !!

    RăspundețiȘtergere
  10. La ora de TIC am invatat cum sa ne facem un cont pe un site european si am acumulat si informatii noi. A fost o ora placuta !

    RăspundețiȘtergere
  11. la ora de tic am invatat cum sa ne facem un cont pe un site europeam si am rezolvat un test interesant. a fost o ora placuta

    RăspundețiȘtergere
  12. Ne-am verificat cultura generala cu testul quiz, a fost o ora deosebita.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ora aceasta a fost interesanta,am aflat lucruri noi despre reateau internet care este foarte aproape de utilitatile fiecaruia

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte interesanta ora la fel si quinz-ul care nu a fost asa de greu si care ne-a facut sa fim mai competitivi intre noi.

    RăspundețiȘtergere
  15. a fost o ora captivanta dar si amuzanta:d
    desigur ca si celelalte ore

    RăspundețiȘtergere
  16. Am obtinut cea mai usoara diploma din viata mea!

    RăspundețiȘtergere
  17. A fost o ora captivanta deoarece am invatat sa creem un cont pe un site european! :D

    RăspundețiȘtergere
  18. mi-a placut aceasta ora pt ca mi-am verificat cunostintele

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.