joi, 3 noiembrie 2011

Activitatea nr.9: 7.11-11.11

Ergonomia locului de munca  
 
Vizionati filmele urmatoare si discutati-le cu colegul / colega de banca: 

Notati regulile in caiete. 

Drepturile de autor

http://www.youtube.com/watch?v=InzDjH1-9Ns

68 de comentarii:

  1. Foarte interesante si educationale filmuletele!Prezinta situatii reale in care calculatorul dauneaza,lucru forte bun pentru cei ce nu cunosc aceste riscuri si nu isi dau seama in ce pericol sunt folosit calculatorul prea mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar aceste filmulete au un scop educational pentru cei ce nu cunosc aceste reguli ,deoarece ne pot fi afectatii ochii ,spatele,bratele dar si alte parti ale corpului datorita pozitiei gresite la calculator.

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesante si captivante.Mi-a placut mesajul care a fost transmis de catre cele doua filmulete.

    RăspundețiȘtergere
  4. Este adevarat ca aceste filmulete sunt foarte interesante si au ca scop informarea despre pozitia corecta in fata calculatorului, pentru a nu avea dureri de spate, brate, ba chiar afecteaza si ochii.De aceea e bine sa mai lasam calculatorul din cand in cand si in loc sa il butonam mai bine facem o plimbare prin parc cu bicicleta...

    RăspundețiȘtergere
  5. Aceste filmulete sunt foarte importante in informarea noastra despre pozitia corecta cind stam la calculator.Aceste filmulete au rolul de a ne instiinta despre efectele negative,atunci cind nu respectam aceste reguli si indicatii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Aceste filmulete dupa parerea mea sunt foarte educative si amuzante.Dupa aceasta ora pe langa faptul ca a fost o ora amuzanta si foarte relaxanta am invatat si despre ergonomia locului de munca si despre pozitia noastra corecta in fata calculatorului.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dupa parerea mea filmuletele sunt foarte interesante si educative pentru cei care stau mult timp in fata calculatorului.Prezinta informatii despre ergonomia locului de munca ,pozitia corecta a coloanei vertebrale,a manilor,a picioarelor,distanta dintre ochi-monitor,timpul maxim de lucru in fata unui calculator.

    RăspundețiȘtergere
  8. In continutul filmuletelor sunt prezente informatii de o importanta majora in viata adolescentilor sau a oricare altor persoane ce utilizeaza calculatorul. Am facut referire in primul rand la adolescenti cu scopul de a sublinia faptul ca ei sunt cei care fac exces de timpul petrecut in fata calculatorului ignorand pericolul expus la nerespectarea regulilor ergonomiei, cu atat mai mult de inconstienta dobandita fata de sensibilitatea ridicata a organismului lor. Asadar, mare atentie la cele doua filmulete!! Apreciez si felicit creatorul filmuletelor ce a reusit, cred eu, sa captiveze atentia noastra, prin optarea la acest mod de prezentare a regulilor, scutindu-ne de a citi pagini intregi si plictisitoare. Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt interesante, desene animate ;))
    In filmuletele acestea sunt prezentate atat pozitiile gresite, cat si pozitiile corect pe care le poate avea o persoana in fata unui calculator. Din aceste filmulete am inteles ca trebuie sa luam in serios pozitia pe care o luam la un calculator atunci cand lucram la el sau cand ne jucam si de fiecare data cand stam in fata calculatorului sa incercam sa ne corectam pozitia....:D

    RăspundețiȘtergere
  10. Dupa parerea mea din aceste filmulete noi elevii ar trebui sa invatam multe lucruri precum pozitia corecta in fata unui calculator sau ca trebuie sa ne mai si jucam,nu numai in fata calculatorului mereu sa facem si alte activitati.

    RăspundețiȘtergere
  11. Cu siguranta pozitiile incorecte par mai comode insa ne pot afecta in special coloana . Deaceea e bine sa respectam indicatiile date le filmuletele de mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  12. Dupa vizualizarea acestor filmulete ne-am format idei despre utilizare corecta a calculatorului pentru a ne proteja sanatatea corpului si mintii.

    RăspundețiȘtergere
  13. aceste filmulete sunt foarte educative si din ele putem invata cum trebuioe sa stam corect la calculator.

    RăspundețiȘtergere
  14. Pozitia corecta in momentul cand stam in fata calculatorului sunt necesare deoarece ne putem feri de anumite boli grave.

    RăspundețiȘtergere
  15. Sunt educative. Ne invata pozitiile corecte de cand stam in fata calculatorului sau a leptopului .

    RăspundețiȘtergere
  16. Ne prezinta pozitiile corecte, cum stam noi la calculator sunt pozitiile incomode de la care ne poate aparea diverse bolii .

    RăspundețiȘtergere
  17. Dupa parerea mea aceste filmulete sunt foarte educative . Ne invata cum sa stam corect in fata calculatorului . Sunt foarte interesante .

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu consider ca aceste filmulete sunt necesare oricarei persoane pentru a lipsi durerile, care se pot agrava mai tarziu.De cand am vizionat aceste filmulete eu si sora mea suntem atente la pozitia pe care o avem in fata laptopului.:*

    RăspundețiȘtergere
  19. Filmuletele sunt super, datorita lor invatam lucruri folositoare printr-un mod distractic

    RăspundețiȘtergere
  20. Aceste filmulete sunt folositoare pentru a invata distrandu-ne si chiar putem combate anumite dureri numai daca vrem si luam atitudine asupra pozitiei noastre.

    RăspundețiȘtergere
  21. dupa parerea mea aceatsa a fost lectia cea mai frumoasa si una dintre cele mai folositoare in viata noastra :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Aceasta lectie am inteles-o cel mai bine si m-am distrat vizionand aceaste filmulete.

    RăspundețiȘtergere
  23. aceasta ora mia placut foarte mult datorita filmuletelor : 1 ca ne.au invatat cum sa stam corect si 2. sunt chiar foarte amuzante

    RăspundețiȘtergere
  24. Cred ca aceste filmulete sunt foarte folositoare...deoarece daca nu am sti care este pozitia corecta de lucru atunci cand stam la calculator, peste ani am arata ca niste bastoane!

    RăspundețiȘtergere
  25. Sunt foarte distractive aceste filmulete si educative

    RăspundețiȘtergere
  26. Dragii mei, ma bucur mult ca va plac lectiile, dar nu uitati sa imi spuneti si daca intampinati probleme in intelegerea subiectelor predate.Aceste comentarii imi sunt utile pentru ca eu sa pot remedia eventualele probleme.

    RăspundețiȘtergere
  27. Doamna profesoara,dumneavoastra faceti orele in asa fel incat sa nu intampinam nici o problema.Cat despre multitudinea modurilor de prezentare a lectiilor nu pot spune decat FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere
  28. din aceste filmulete am invatat cum trebuie sa fie pozitia noastra in diferite situatii desi multi nu respecta asta.

    RăspundețiȘtergere
  29. ora aceasta a fost foarte distrctiva datorita filmuletelor dar totodata si interesanta

    RăspundețiȘtergere
  30. din aceste filmulete am invatat foarte multe lucruri noi si interesante

    RăspundețiȘtergere
  31. aceste filmulete si educative...in sfarsit am invatat si eu care este pozitia corecta la computer :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Aceste filmulete sunt foarte interesante . ele ne invata cum sa stam la calculator atunci cand lucram.:)

    RăspundețiȘtergere
  33. filmuletele interesante deoarece te invata sa ai o pozitie corect si iti mentii si sanatatea

    RăspundețiȘtergere
  34. in primul filmulet am vazut o femeie care avea un leptop pe brate si nu lucra corespunzator la el.ea nu avea coloana vertebrala dreapta si nu era sprijinita cu ea de o perna sau de spatarul scaunului,iar picioarele nu era asezate corespunzator pe podea sau pe o suprafata de sprijin.am mai vazut un barbat care lucra tot la un leptop si care nici el nu lucra corect deoarece nu avea coloana vertebrala dreapta,leptopul era prea aproape de ochii acestuia,scaunul nu era potrivit,iar incaperea nu era luminata corespunzator.apoi am vazut o fetita care nu avea scaunul potrivit,picioarele nu atingeai nicio suprafata de sprijin si trebuia sa ia dupa o jumatate de ora pauza.

    RăspundețiȘtergere
  35. in al doilea filmulet am vazut un barbat care din cauza ca nu avea scaunul potrivit il dureau spatele,gatul si mana.intotdeuna trebuie sa avem un scaun corespunzator cand lucram la calculator

    RăspundețiȘtergere
  36. filmuletele vizionate mai sus ne ajuta la mentinerea sanatati atunci cand stam in fata calculatorului

    RăspundețiȘtergere
  37. Filmuletele sun foarte educative. ele ne arata pozitia corecta pe care trebuie sa o avem atunci cand lucram la un computer.

    RăspundețiȘtergere
  38. aceste filmulete sunt foarte folositoare si ne invata cum sa avem o pozitie corecta atunci cand stam la pc

    RăspundețiȘtergere
  39. sunt niste filmulete distractive dar in acelasi timp si educative....a fost o ora frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  40. Foarte amuzante filmuletele dar si educative!

    RăspundețiȘtergere
  41. Mi-a placut sa urmaresc aceste filmulete.ne-au invatat anumite lucruri si pe deasupra au fost si amuzante;))

    RăspundețiȘtergere
  42. Filmuleţele au fost prezentate într-un mod amuzant, dar foarte folositoare, asta dacă vrem să ne gandim la sanătatea noastră.

    RăspundețiȘtergere
  43. Sunt foarte educationale si amuzante...nu ne folosesc numai noua elevii,ci si celorlalti,cum ar fi parintii.

    RăspundețiȘtergere
  44. foaste frumoasa ora..distractiva si in acelasi timp educationala

    RăspundețiȘtergere
  45. A fost foarte bine structurata lectia si in acelasi timp am reusit sa demonstram si noi ce stim si ca avem spirit de echipa!...dar din pacata unii nu prea iau seama la aceste sfaturi despre ergonomia in fata pc-ului.

    RăspundețiȘtergere
  46. O majoritate din persoanele care utilizeaza calculatorul,in special cele care il folosesc zi de zi, sunt predispuse la anumite dureri din cauza pozitiei neadecvate. Filmuletele de mai sus de idica cu precizie care este pozitia corespunzatoare pentru a evita disconfortul si dureri.

    RăspundețiȘtergere
  47. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  48. Lectia aceasta a fost una din preferatele mele deoarece a fost o ora distractiva,relaxanta si interesanta pe de-o parte .

    RăspundețiȘtergere
  49. Dupa parerea mea, prin filmulete inveti mult mai usor lectiile.

    RăspundețiȘtergere
  50. Aceasta lectie a fost una din preferatele mele. Este mult mai usor sa inveti cu ajutorul filmuletelor! ;)

    RăspundețiȘtergere
  51. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  52. Dupa parerea mea cred ca aceasta lectie a fost foarte interesanta si tot odata educativa avand in vedere acele filmulete :)!

    RăspundețiȘtergere
  53. Aceste filmulete sunt interesante si educative pentru noi ...consider ca asa este mul mai usor sa invatam .

    RăspundețiȘtergere
  54. aceasta lectie a fost foarte educativa avand in vedere filmuletul postat.

    RăspundețiȘtergere
  55. mesajul pe care le transmite aceste filmulete sunt foarteeducative si ne invata foarte multe

    RăspundețiȘtergere
  56. filmuletele au fost interesante si am invatat ca trebuie sa avem o pozitie corecta atunci cand stam la birou

    RăspundețiȘtergere
  57. Privind aceste filmulete,am realizat ca pozitia mea in fata calculatorului nu este una tocmai indicata!Cu ajutorul acestor sfatori,ma voi stradui sa am o pozitie mai buna si mai benefica pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  58. Dupa parerea mea, aceste filmulete sunt foarte interesante si distractive in acelasi timp.Dupa ce le-am vizionat , am luat si eu o pozitie corecta in fata laptopului.

    RăspundețiȘtergere
  59. :))...:D...filmuletele au fost foarte interesante si distractive in acelasi timp..:)

    RăspundețiȘtergere
  60. ...eu consider k dupa ce am vizionat filmuletele lasate de dumneavoastra..am luat un exemplu foarte corect , deoarece si eu am laptop si nu stiam dc ma doare spatele pe mn..si ochi..dar acuma am aflat de ce aveam aceste probleme..Multumesc pentru ajutor!!:*:**:*

    RăspundețiȘtergere
  61. eu consider ca aceste filmulete sunt amuzante si ne invata cum trebuie sa stam in fata calculatorului.Sunt niste filmulete educative.

    RăspundețiȘtergere
  62. Sunt foarte utile filmuletele, ne ajuta sa ne vedem pozitiile gresite in care stam in fata calculatorului sau al leptopului.. :)

    RăspundețiȘtergere
  63. sunt foarte utile aceste lucrurii si sper sa tinem cont de ele

    RăspundețiȘtergere
  64. Acum stiu de ce ma doare spatele. :)))Mi-a placut lectia, chiar am invatat ceva util.

    RăspundețiȘtergere
  65. dupa parerea mea din aceste filmulete...am observat ca pozitiile incorete la laptop sau la calcculatoare dauneaza grav spatelui dar si ochilor..va multumesc mult ca m-ati ajutat in legatura cu aceasta problema..

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.