joi, 29 septembrie 2011

Activitatea nr.3: 26.09-30.09


Test initial

Succes!

Rezolvarea si discutarea testului

27 de comentarii:

  1. a fost bine! vedem la urmatorul cum va fi..:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Testul a fost usor dar eu am fost cam neatenta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Testul asta a fost usor! Sa speram ca si urmatorul va fi

    RăspundețiȘtergere
  4. Toate testele vor fi usoare daca voi acordati atentie minima parcurgerii materiei, si daca discutati in permanenta cu profesorul pentru a stii cum sa adapteze lectiile la stilul de invatare specific fiecarui elev.

    RăspundețiȘtergere
  5. a fost un test destul de usor....si m-am descurat bine

    RăspundețiȘtergere
  6. a fost bine avand in vedere ca nu am mai facut informatica

    RăspundețiȘtergere
  7. a fost usor avand in vedere ca ati prezentat un model inainte.

    RăspundețiȘtergere
  8. Se pare ca testul inital a fost accesibil tuturor, in raport cu notele obtinute de colegii mei...de aceea regret ca nu l-am putut da si eu. :(

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.