joi, 29 septembrie 2011

Activitatea nr.1: 12.09-16.09


  1. Prezentarea programei scolare, manualului si a normelor de protectia muncii/ PSI
  2. Crearea blogurilor personale
Sarcina de lucru:
Creati blogul personal urmarind pasii indicati la adresa: 
Creare blog 




 Jurnalul Zilei: 
Raspundeti pe blogurile personale la intrebarile urmatoare:
  1. Ce am invatat azi la ora de TIC?
  2. Imi este util un blog pentru a desfasura activitatea de predare-invatare-evaluare?

24 de comentarii:

  1. Acum mi-am dat seama cat de important este un blog:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Blogul ne ajuta in desfasurarea noastra !

    RăspundețiȘtergere
  3. cu ajutorul blog-ului descopar noi informatii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Blogul ne ajuta sa cunoastem oameni si sa aglam informatii noi

    RăspundețiȘtergere
  5. Blogul este ca un jurnal pe care il tinem...

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca nu ai avea blog ca si cum nu ai exista.Intr-adevar ne este folositor blogul.

    RăspundețiȘtergere
  7. As fi dorit sa completati blogul chiar in perioada in care am realizat cursul...dar mai bine mai tarziu decat niciodata...cu stima si respect profa

    RăspundețiȘtergere
  8. blogul ne este util pt obtinerea multor informatii

    RăspundețiȘtergere
  9. Cel mai util mod de comunicare profesor-elev, la aceasta disciplina, il reprezinta blogul. Motiv pentru care se afla si in continutul primei lectii. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Este foarte tare sa ai un blog personal si invatam multe lucruri

    RăspundețiȘtergere
  11. nu am mai avut pana acum un blog dar vad ca este destul de interesant:)

    RăspundețiȘtergere
  12. la scoala la care am fost nu comunicam cu profesoara prin intermediul blogului..e ceva nou..incepe sa-mi placa, cu toate ca la inceput credeam ca-i dificil

    RăspundețiȘtergere
  13. Este un mod placut de a-ti exprima opinii in legatura cu diferite teme!

    RăspundețiȘtergere
  14. un blog este foarte important in desfasurarea activitati...si foarte simplu de utilizat..

    RăspundețiȘtergere
  15. Blogg-ul ma ajuta sami exprim mai usor opiniile si este destul de interesant ,diferit dar placut in acelasi timp!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu am mai avut pana acum un blog..si este foarte interesant! Ne ajuta sa comunicam sa ne exprimam mai usor parerire ! Frumos!:)

    RăspundețiȘtergere
  18. pana acum nu am mai avut un blog dar cu aceasta ocazie avem posibilitatea sa ne exprimam mult mai usor opiniile si sa comunicam...va multumim ca ne aratati si ca ne invatati lucruri noi si folositoare noua:)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.