marți, 13 martie 2012

Activitatea nr.8: 12.02.2012– 16.03.2012

Sarcina de lucru:
Rezolvati subiectul 
Proba practica CIA 2009


Stimati elevi,
 la aceaste adrese aveti informatii despre
 Concursul CIA 2012 etapa judeteana
File nameFile typeSize
Pachet_CIA_judete.rar              RAR archive data2.67 MBInfo | Options
Subiecte CIA 2010.rar              RAR archive data423.52 kBInfo | Options

File nameFile typeSize
elevi inscrisi 2012.xls       CDF V2 Document33.5 kBInfo | Options
repartizarea elevilor in sali.xls      Microsoft Office Document40.5 kBInfo | Options

13 comentarii:

  1. Prin rezolvarea acestor subiecte consider ca am recapitulat materia intr-un procent destul de ridicat.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesante subiecte,sper ca m-am descurcat.

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am chinuit putin dar sper ca m-am descurcat.

    RăspundețiȘtergere
  4. aceasta lectie a fost cam dificila dar interesanta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Subiectele au fost de dificultate medie,unele fiind mai grele dar asta ne-a ajutat sa realizam ca trebuie sa invatam mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  6. Subiectele au fost dificile....dar sunt sigura ca ele ne vor ajuta sa invatam mai repede.

    RăspundețiȘtergere
  7. Subiectele au fost dificile...dar ele o sa ne ajute sa invatam mai repede la TIC.

    RăspundețiȘtergere
  8. din punctul meu de vedere a fost greu...

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.