marți, 17 ianuarie 2012

Activitatea nr.1: 16.01.2012-20.01.2012



Semestrul al II-lea
La multi ani!
Profesorul va doreste un semestru cu multa sanatate, bucurii si putere de munca.







Etapele lectiei:
  • prezentarea planificarii calendaristice;
  • prezentarea modului de organizare a orelor de curs;
  • prezentarea modalitatilor de evaluare si a termenelor de predare a proiectelor;
Sarcina  de lucru: 
Realizati folosind aplicatia Microsoft Word un pliant/ fluturas in care sa prezentati ora de TIC; raspundeti la intrebarile:
Ce am invatat in semestrul I la ora de TIC?
Ce as fi dorit sa invat?
De ce imi este utila materia studiata pentru formarea mea profesionala?
Ce mi-a placut la ora de TIC?
Ce nu mi-a placut?


    13 comentarii:

    1. Aceste informatii ne sunt de ajutor in indeplinirea sarcinii de lucru.El;e sunt si foarte interesante si folositoare.

      RăspundețiȘtergere
    2. Astazi am executat un pliant referitor la ora de TIC ..a fost o ora placuta ..am invatat cum sa manevram mai bine wordul

      RăspundețiȘtergere
    3. Realizarea unui pliant referitor la ora de T.I.C a fost o idee interesanta si mi-a facut placere sa il fac.

      RăspundețiȘtergere
    4. a fost placuta lectia...prima ora de tic dupa vacanta

      RăspundețiȘtergere
    5. Prima ora de TIC din semestrul II a fost minunata deoarece am lucrat la niste pliante referitoare la ora pe word ....mi-a placut foarte mult deoarece a fost interesant.

      RăspundețiȘtergere
    6. a fost placut sa facem fluturasul...si ne-am mai adus aminte de lectiile din sem I ...

      RăspundețiȘtergere
    7. Prima ora din sem II a fost interesanta....deoarece a facut pliante referotoare la ora de TIC....mi-a placut.

      RăspundețiȘtergere
    8. o lectie frumoasa si usoara..mi-s placut aceasta ora

      RăspundețiȘtergere
    9. foarte interesant si placut sa lucram la pliant !!

      RăspundețiȘtergere
    10. foarte interesante aplicatiile din clasa,sper ca o sa mai facem si altele :)

      RăspundețiȘtergere
    11. astzi am invatat sa fac felicitari.....a fost destul de distractiv:)

      RăspundețiȘtergere

    Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.