joi, 13 octombrie 2011

Activitatea nr.6:17.10-21.10

 Dispozitive periferice (Sistemul de intrare-ieşire)
       Sistemul de intrare-ieşire asigură comunicarea calculatorului cu lumea înconjurătoare prin intermediul unor echipamente specializate numite dispozitive periferice (dispozitive de intrare-ieşire). 
Dispozitivele de intrare convertesc informaţia din format extern accesibile omului (alfanumeric, grafic, sunet) în formatul de reprezentare intern al calculatorului (binar) – tastatura, mouse-ul, scanner-ul, microfonul. 
Dispozitivele de ieşire fac conversia rezultatelor din formatul intern într-un format extern accesibil omului – monitorul, imprimanta, difuzorul. Dispozitive de intrare/ieşire: modem, placa de reţea. Conversia informaţiei se face cu ajutorul unor plăci adaptoare (placa video, placa multimedia etc.).

 Sarcina de lucru:
  •  Discutati in timpul orei informatiile prezentate de softul educational AEL.
  • Notati in caiete ideile principale.

29 de comentarii:

  1. Acest material ,dupa parerea mea,ne ajuta sa definim in mintea noestra obiectele pe care le folosim in cadrul stiintei digitale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest material ne ajuta in deslusirea dipozitivelor periferice.

    RăspundețiȘtergere
  3. O lectie destul de reusita :D si usor de inteles pt fiecare

    RăspundețiȘtergere
  4. Aceasta lectie este una foarte usor de inteles!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. O ora interesanta .. asa mai invata si unii care nu stiu cum se numesc obiectele pe care le folosesc zi de zi

    RăspundețiȘtergere
  6. Este foarte important ca noi sa cunoastem componentele unui calculator. Nu uitati de tema: "Daca mama/ tata v-ar da o suma de bani...ce calculatoare ati achizitiona? Care sunt componentele?" Astept portofoliile in ultima saptamana de scoala. Va multumesc pentru aprecieri.

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte interesanta lectia si este structurata astfel ca noi sa intelegem mai bine

    RăspundețiȘtergere
  8. a fost o lectie scurta dar interesanta

    RăspundețiȘtergere
  9. Lectie, impresionat de simpla deoarece ne era deja cunoscuta, din viata cotidiana.

    RăspundețiȘtergere
  10. A fost o lecţie uşoară, dar foarte utilă în viaţa de zi cu zi.

    RăspundețiȘtergere
  11. desi este destul de mica lectia a fost facuta in asa fel incat sa intelegem.mi-a placut

    RăspundețiȘtergere
  12. Daca ati consultat materialele si de la adresa: http://advancedelearning.com/index.php/articles/498 este Ok. Ma bucur si apreciez interesul vostru pentru lectii. Cred ca am sa dau un premiu pentru cei mai activi elevi care posteaza. Imi doresc sa imi propuneti si voi teme despre care doriti sa vorbim.

    RăspundețiȘtergere
  13. ma ajutat mult desenul sa invat care sunt de iesire si care de intrare

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu am stiut sa fac diferente pana acum intre sistemul de intrare si sistemul de iesire. Dar acum am invatat.

    RăspundețiȘtergere
  15. Pentru inceput ceva banal, ceva foarte usor, dar daca studiem in amanunt realizam ca avem foarte multe lucruri pe care nu le stim.

    RăspundețiȘtergere
  16. Mi-a placut foarte mult cum au fost prezentate.

    RăspundețiȘtergere
  17. Mi-a placut mult acea ora...a fost interesanta.!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. e usoara lectia si interesanta

    RăspundețiȘtergere
  19. Am invatat care sunt diferentele dintre sistemele de intrare si cele de iesire in sfarsit! Foarte frumoasa lectia!

    RăspundețiȘtergere
  20. acesta lectia a fost scurta,cuprinzatoare si usor de inteles.

    RăspundețiȘtergere
  21. foarte interesanta lectia si daca imi aduc eu bine aminte am facut si niste planse pe echipe:):D

    RăspundețiȘtergere
  22. O lectie captivanta, deloc plictisitoare , scurta intr-un cuvant INTERESANTA!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.